سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنها با این سه وسیله آرایشی زیبا شوید!

نظر

همه زیبایی را دوست دارند و بیشتر افراد تلاش می کنند تا زیباتر به نظر برسند. در این مقاله در مورد محصولات آرایشی ای صحبت خواهیم کرد که طرز درست استفاده از آن ها به زیبایی بیشتر صورت شما کمک خواهد کرد.

پیشانی قسمت مهمی از صورت است و بی‌اندازه به زیبایی و تعادل صورت کمک می‌کند. قسمتی از پیشانی که نزدیک موهای سر است را کمی تیره کنید و در اطراف ابروها سایه‌های روشن کار کنید. روی پلک‌ها را بیشتر روشن کنید و گوشه سمت بینی چشم‌ها را با روشن‌ترین سایه‌ای که دارید برجسته کنید. این کار فاصله بین چشم‌ها را بیشتر می‌کند.

رنگ لباس و صورتتان را هماهنگ کنید

راحت‌ترین انتخاب برای تعیین رنگ رژ و سایه‌ای که امروز یا امشب می‌خواهید از آن استفاده کنید، توجه به رنگ لباستان است. قبل از شروع کار روی صورت، لباستان را انتخاب کنید و با دقت آن را ببینید. تمام رنگ‌هایی که در لباس خود و طرح پارچه آن می‌بینید، می‌تواند همان رنگ‌هایی باشد که می‌خواهید.

آرایش بهار و تابستان

پیش‌بینی روند گرایش آرایش تابستان امسال ممکن نیست ولی شما چه حسی دارید؟ تابستان امسال برایتان چه رنگ و چه موسیقی دارد؟ خودتان باشید و مد تابستانه خود را داشته باشید.

بهترین کاری که می‌توانید بکنید، خرید پالت رنگ‌های تابستانی رژ گونه و سایه است. با حسی که در این لحظه دارید به سراغ رنگ‌ها رفته و شروع کنید.

تصاویر طبیعت و ماهی‌ها را ببینید

برای یادگیری و درک تأثیری که رژ گونه و سایه‌ها می‌توانند روی صورت داشته باشند به ماهی‌ها با دقت نگاه کنید. پولک‌های براق و شفاف ماهی‌ها و بازتاب آن‌ها همان چیزی است که می‌توانید با یک پالت رنگی به آن برسید. طبیعت بهترین معلم است. با نگاهی به ظرافت اولین گلی که نزدیک شما است، ترکیب رنگ سایه و رژلبی که می‌خواهید را پیدا خواهید کرد.

استفاده از رنگ بنفش و سایه‌هایش هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود. با بنفش شروع کنید و تا درخشان‌ترین سایه‌ای که دارید اطراف چشمتان کار کنید.

چشم‌ها، مهم‌ترین قسمت صورت

در هنگام استفاده از سایه به یاد داشته باشید که تنها انعکاسی از رنگ باید روی صورتتان دیده شود. به ضخامت رنگی که روی پوست می‌گذارید توجه کنید. لایه نازک و بسیار شفافی از چند سایه که در کنار هم قرار گرفته‌اند، چیزی است که دوست خواهید داشت و برای دیگران نیز دلپذیر است. اجازه دهید رنگ‌ها مثل بال‌های زنبور در اطراف چشمتان بازی کنند. می‌توانید حالت خیره‌کننده یا خواب‌آلود به چشم‌هایتان بدهید. تأثیر رنگ‌های مختلف را آزمایش کرده و ببینید. در این کار هرگونه آزمایش و اکتشاف آزاد است.

انواع مختلف سایه چشم

·          سایه پودری: این نوع سایه‌ها، یکی از قدیمی‌ترین نوع سایه‌هایی اند که خود به دو نوع سایه پودری مات و اکلیلی تقسیم می‌شود. برای دوام سایه‌های پودری، باید از پرایمر استفاده نمود.

·          سایه مایع: برای خرید سایه چشم مایع باید بدانید مانند رژ‌های مایع هستند. این نوع لوازم آرایشی برای استفاده روزانه و افراد مبتدی مناسب است. این مدل سایه‌ها برای افراد با پوست چرب، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

·          سایه مدادی: سایه‌های مدادی برای هایلایت کردن استفاده می‌شوند. اما اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف آرایش چشم نمایید، می‌توانید به راحتی با ترکیب حداقل سه رنگ آرایش چشمانتان را تکمیل کنید. برای این کار فقط کافیست مداد را روی پلک خود به آرامی بکشید. معمولا این سایه‌ها ماندگاری بالایی دارند و بیش از ۲۴ ساعت روی پلک باقی می‌مانند.

نکات مهم سایه زدن

·         برای دوام بیشتر، قبل از سایه زدن حتما از پرایمر استفاده کنید.

·         قبل از شروع میکاپ، ابتدا آرایش چشم را انجام دهید.

·         در انتخاب و خرید سایه چشم و رنگ آن دقت کنید. رنگ سایه، باید با توجه به نوع آرایشتان انتخاب گردد.

·         برای چشم‌های پف‌دار از سایه های مات و تیره و برای چشم‌های ریز از سایه‌های روشن استفاده نمایید.

·         در انتخاب برس مناسب نیز دقت کنید. برس مناسب می تواند در پخش بهتر و ظریف‌تر سایه کمک کند.

 

انتخاب رژ گونه

آرایش گونه ها و استفاده از رژگونه مختص دنیای مدرن نیست و به سالیان گذشته باز می گردد. از اوایل دهه 80 در تمام دنیا استفاده از رنگ‌های مخصوص آرایش گونه شروع شد و رژ گونه امروزی اختراع گردید. با استفاده حرفه‌ای از رژ گونه می‌توانید فصل‌ها را به صورتتان بیاورید. گرمای تابستان یا سرمای زمستان می‌توانند شما را برای انتخاب یاری کنند. رنگبندی زیبای گل‌ها را فراموش نکنید. با توجه به موارد ذکر شده، فرآیند انتخاب و خرید رژ گونه را به راحتی انجام دهید.

زیبایی بیشتر پوست با کرم پودر

آرایش با کرم پودر نوعی آرایش پایه‌ای و سنگین است که پوشش زیادی فراهم می‌کند. به‌جای استفاده از کرم پودر می‌توانید این روش را امتحان کنید. در واقع برای کسانی که می‌خواهند به هر دلیلی پوشش ضخیم‌تری نسبت به آرایش معمولی روی پوستشان داشته باشند یا از دیده شدن جوش و برآمدگی‌های موقت پوستی ناراحت هستند، این روش مناسب است. این روش آن‌قدر کارآمد است که در تئاتر و سینما که هنرمندان برای ساعت‌ها زیر نور پروژکتورها کار می‌کنند، از این روش استفاده می‌شود. ظاهری که در پی آن هستید با استفاده از یک کرم پودر با رنگ مورد نظر و یک اسفنج فراهم خواهد شد.

هدف از آرایش با کرم پودر، درست کردن یک‌لایه بی‌نقص و مات است که بهترین ظاهر را به شما می‌دهد. این کار برای کسانی که پوستی چرب دارند نیز بسیار مناسب است. شاید در ابتدا این کار کمی برایتان سخت باشد ولی راز این روش در مقدار مناسب آب و اسفنج و تجربه و تمرین نهفته است.

یکی از اولین اصولی که گریمورها می آموزند، استفاده از کرم پودر است. هنگامی‌که بتوانید با اسفنج خیس، یک پوست را پوشش دهید، می‌توانید مراحل دیگر گریم را بیاموزید. دقت کنید که موقع خرید کرم پودر بهترین کیفیت آن را انتخاب کنید.

کرم پودر از چه موادی ساخته شده

محصول دیگری که باعث زیباتر شدن شما می شود، کرم پودر است. بهترین کرم پودرهای جهان پایه طبیعی دارند و بسیار ملایم و سبک هستند. حالت نرم و ابریشمی موجود در کرم پودر به دلیل وجود ماده معدنی میکا است که باعث درخششی ملایم در چهره می‌شود. فرمول کرم پودرهای مرغوب دارای خاصیت آب‌گریزی و ضد آب است. این مواد در واقع با دفع آب باعث دوام و ماندگاری رطوبت طبیعی پوست می‌شوند. کرم پودرها دوام آرایش پایه را افزایش می‌دهند، به‌ خصوص در محیط‌های مرطوب یا برای پوست‌هایی که تعرق زیاد دارند.


کرم پودر شفاف کننده

کرم پودر شفاف کننده با درصد بالایی از نشاسته برنج تولید می‌شود. کرم پودرهای متعلق به برندهای معروف دنیا با اطمینان از جذب بهینه طراحی‌شده‌اند و برای پوست مفیدند و کیفیت و ظاهر پوست را تا سطح زیادی بهبود می‌دهند. پوشش کامل پوست با این کرم پودرها در طول شبانه روز باعث محافظت از پوست می‌شود. برای اطمینان از دست‌یابی به نتایج خوب باید برای خرید کرم پودر ی انتخاب کنید که پایه طبیعی دارد. اگر می‌خواهید ظاهرتان کاملاً طبیعی به نظر برسد از کرم پودرهایی که درصد بیشتری تالک یا نشاسته داشته و روغن کمتری دارند استفاده کنید. این کرم پودرها باعث درخشش ناخواسته و غیرطبیعی پوست نمی‌شوند و تأثیری مشابه بافت اصلی پوست را دارند.