سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ماینر Whatsminer M3

نظر

دستگاه واتس ماینر مدل M3 یکی از مدل های بسیار محببو و پرطرفدار کمپانی MicroBT بوده که با قدرت و توان بسیار مناسبی به بازار خرید و فروش ماینر و بنگ گود عرضه شده است اما در این مقاله به بررسی تخصصی تر این موضوع خواهیم پرداخت تا شما عزیزان و همراهان گرامی بتوانید با نگاهی باز اقدام به خرید ماینر Whatsminer M3 کنید، لطفا با ما همراه باشید تا کامل ترین اطلاعات را از این دستگاه به دست آورید، اما قبل از شروع نیاز است تا شما را با برخی از مهم ترین مسائل موجود در این حوزه آشنا سازیم.

 

بررسی ویزگی ها، مشخصات و خرید ماینر Whatsminer M3

همان طور که اشاره داشتیم، واتس ماینر مدل M3 یکی از محصولات بسیار مناسب و پرطرفدار کمپانی MicroBT است که دارای مشخصات زیر می باشد:

·         توان مصرفی 2000 وات 

·         قدرت 12 تراهش بر ثانیه

·         در دسته ASIC Miner ها قرار دارد

 

اما در فرایند ساخت این ماینر از تراشه 28 نانومتری به نام SMTI 1700 استفاده شده است که این تراشه خود دلیلی بر افزایش کیفیت و راندمان کاری این دستگاه است، این دستگاه دارای 3 تخته برد و 198 چیپ که به همراه یک منبع تغذیه به شما مصرف کنندگان ارائه می شود. همچنین این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های موجود در رده خود دارای کیفیت و بازدهی بسیار بالاتری است و کمی حساب های سر انگشتی می توانید به خوبی دریابید که استفاده از ماینر Whatsminer M3 می تواند در مدت زمان بسیار کمی سود سرمایه اولیه را به شما بازگشت دهد و می توان انتخاب آن را به عنوان یک انتخاب درست و اصولی دانست. البته توجه داشته باشید که استفاد از شرایط زیر ساختی بسیار مناسب هم می تواند راندمان کاری شما را افزایش دهد، در این خصوص می توانید از پاور و فن های مناسب استفاده کنید.

 

ماینربیت کوین چیست؟

بیت کوین یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین ارز های دیجیتال است که به کمک آن می توانید به انواع مبادلات الکترونیکی بپردازید، در واقع بیت کوین نوعی پول است اما از نوع دیجیتال نه فیزیکی! این ارز دیجیتال این امکان را برای شما عزیزان فراهم می سازد تا بتوانید از آن در انواع مبادلات الکترونیکی خود استفاده کنید به این منظور می توانید پس از استخراج بیت کوین، نسبت به خرید انواع طلا، سکه و... اقدام کنید اما چه روش هایی برای استخراج بیت کوین وجود دارد؟

 

1-      روش خانگی یکی از معمول ترین روش های استخراج بیت کوین است که اغلب با صرف مدت زمان بالاتری می توانید اقدام به کسب و استخراج بیت کوین کنید اما همواره در نظر داشته باشید که در این روش فشار های بسیار زیادی بر روی سیستم شما اعمال خواهد شد که در طی آن ممکن است در آینده ای نزدیک دچار صدمه و آسیب به دستگاه شما شود.

 

2-      اما یک روش بسیار کم خطر تر و البته پرهزینه وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی به استخراج بیت کوین بپردازید، آن هم استفاده از دستگاه های مخصوص ماینر است، به عنوان مثال شما با خرید ماینر Whatsminer M3 می توانید به راحتی اقدام به کسب درآمد از بیت کوین کنید، در این روش فشار کمتری نیز به سیست مشما وارد خواهد شد و می توانید با سرعت و عملکرد بهتری نسبت به استخراج بیت کوین اقدام کنید.

دستگاه ماینر چیست؟

دستگاه ماینر دستگاهی است که به کمک آن می توانید اقدام به استخراج بیت کوین کنید اما در نظر داشته باشید که این دستگاه های بسیار پیشرفته از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و استفاده از آن ها ملزم به رعایت برخی از نکات و شرایط خاص است.

خرید دستگاه ماینر:

اگر به دنبال کسب درآمد از بیت کوین هستید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به خرید دستگاه های ماینر بنگ گود کنید تا بتوانید با خیال بهتری اقدام به استخراج بیت کوین در منزل کنید.

منبع : سایت بنگ گود