سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رژ لب مخملی؛ جذاب‌ترین مد تا کنون

نظر

زنان و دختران می‌دانند که بازار خرید ریمل رنگی ، لاک و رژ پر از انتخاب‌های بی‌پایان است. ما تلاش می‌کنیم راهنمایی کلیدی و حرفه‌ای داشته باشیم برای یک کاربر آماتور رژ لب که هنوز باید یاد بگیرد چگونه رژ و لاک انتخاب کند. خرید رژ فقط انتخاب رنگی که جذاب به نظر می‌رسد نیست و گزینه‌های بیشتری را باید در ذهنتان به سرعت حلاجی کنید. باید مطمئن شوید که نوع رژ و لاکی که مناسب شماست چیست. همچنین آگاهی کلی از تاریخچه و انواع رژ لب مخملی و براق و لاک ناخن‌ها و معایب و مزایای آن‌ها بسیار کارساز است و اساساً چرایی استفاده از لوازم آرایش را باید پیدا کنید. سعی کرده‌ایم که پس از خواندن این مقاله بتوانید به سؤالات این‌چنینی پاسخ دهید مثل اینکه کدام رژ لب مقاوم‌تر است؟ کدام یک کمترین ضرر را خواهد داشت و کدام یک مناسب‌تر است؟ امیدواریم با دانستن کلیاتی راجع به مد و کیفیت و بافت رژهای جدید بتوانید کشف کنید که در بین هزاران تصویر موجود در فروشگاه‌های اینترنتی کدام یک بهترین انتخاب برای شماست.

رژ لب از کجا و کی پیدا شد؟

رژ لب یا ماتیک یک فرآورده آرایشی است حاوی قدیمی است که معمولاً با مواد رنگی مثل قهوه و مقداری روغن و موم و کمی نرم کننده پوست ساخته می‌شده و برای نرم کردن لب به کار می‌رفته است. قدمت رژ لب به 5000 سال پیش برمی‌گردد و انواع گوناگونی در سرزمین‌های مختلف داشته است. زنان و مردان سومری اولین کسانی بودند که رژ لب را اختراع و استفاده می‌کردند. مصریان باستان کارکرد دیگری برای رژ لب یافتند و از آن برای نشان دادن اختلاف طبقاتی و تفکیک جنسیتی و تمایز برده‌ها و مردم معمولی استفاده می‌کردند. مصرف رژ لب مخملی که امروز می‌شناسیم از اواخر سده 19 شروع و تا 1920 به اوج رسید. در این زمان گروهی از زنان متجدد آمریکایی معروف به فلایرها برای نشان دادن سبک متفاوتی از ظاهر با انتخاب رژ لب مخملی و تیره این مد را انتخاب کردند. زنان هنرمند برای پررنگ کردن کمان لب‌هایشان استفاده از رژهایی که در کارگاه‌های دستی ساخته می‌شد و فقط در امریکا و انگلیس یافت می‌شد را آغاز کردند. با ظهور سینمای سیاه و سفید، گریمورها متوجه شدند که صورت بازیگران زن با گریم تیره لب‌ها، مشخص‌تر است. با پخش فیلم‌های صامت در جهان استفاده از رژ لب قرمز تیره و مخملی رونق دوباره پیدا کرد.

در سال‌های 1940 شهرت و محبوبیت جهانی رژ آن‌قدر زیاد شد که شرکت‌های زیادی کارشان را بر تولید رژ لب مخملی و براق متمرکز کردند. در سال 2007 خبرهای استفاده از سرب در رژلب‌ها به گوش همه رسید و 33 برند محبوب مورد آزمایش قرار گرفتند و مشخص شد که 61 درصد رژلب‌ها حاوی بیش از 50 درصد سرب هستند. اولین تحقیقات راجع به کیفیت رژ در امریکا آغاز شد و تا امروز این روند سبب شده که هیچ رژ سمی در امریکا تولید و پخش نمی‌شود.

جایگاه رژ لب در زندگی بانوان

خانم‌هایی که از رژ استفاده می‌کنند دست کم 2 تا 14 بار در شبانه‌روز رژ می‌زنند که این میزان معادل مصرف روزانه 87 میلی‌گرم است. سرب هنوز در رژهای بدون استاندارد یافت می‌شود و برای زنان باردار بسیار خطرناک است. سرب موجود در لوازم آرایشی می‌تواند از طریق مادر به جنین سرایت کرده و او را مسموم کند. رنگ‌هایی که برای ساخت رژ استفاده می‌شوند درصد زیادی سرب دارند پس توصیه می‌شود که زیاد از رژ لب استفاده نکنید. اگر می‌خواهید رنگ لب‌ها طبیعی و قرمز بماند بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب قوی هر روز استفاده کنید. استفاده از کرم ضد آفتاب روی لب‌ها باعث سالم ماندن رگ‌های لب و رنگ طبیعی لب می‌شود. بانوان باردار بهتر است بدانند که حتی مقادیر کم رژ لب دارای سرب می‌تواند بر ضریب هوشی، توانایی ادراک و پیشرفت تحصیلی کودکانشان تأثیر داشته باشد.

با گلدن رز آشنا شوید

به اعتقاد صاحبان Erkul ، گلدن رز یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تابعه بخش لوازم آرایش و بهداشتی با اصول تولید کیفیت بالا و قیمت مناسب است که از 1983 شروع به فعالیت در ترکیه کرده است. تولید محصولات رنگی آرایشی با کیفیت به یکی از درخشان‌ترین فعالیت‌های این شرکت تبدیل شده است. لاک ناخن و رژ لب گلدن رز جزو 5 برند پرفروش و با کیفیت لاک و رژ در جهان قرار گرفته است که در 5 قاره و 90 کشور عرضه می‌شود. این شرکت محصولاتش را طبق دستورالعمل بهداشت اروپا و در آزمایشگاه‌های تأیید شده و ایمن تولید می‌کند. بسته‌بندی محصولات گلدن رز نیز توسط بهترین طراحان و با کیفیت جهانی و مطابق با GMP است. در دنیایی که محصولات آرایش و بهداشتی زیاد مطمئن نیستند، می‌توانید به گلدن رز اطمینان کنید.

ویژگی‌های رژ لب مخملی گلدن رز:

اگر دنبال رژی می‌گردید که سطح یکرنگ و بدون لک داشته و جسورانه و زیباست، رژ لب گلدن رز مخملی بی‌همتاست. با استفاده از این محصول لب‌هایتان دچار خشکی نمی‌شوند. راز این محصول در فرمول آن پنهان شده که مجموعه‌ای است از موم هیدراته برای نگه داشتن رطوبت طبیعی لب‌ها و از رنگی مقاوم و بدون رفلکس برای ماده اصلی و پوشاننده لب استفاده کرده است. با یک حرکت بدون فشار می‌توانید رنگی غلیظ و بی‌عیب و نقص را روی سطح لب ایجاد کنید که تفاوت بسیار زیاد و زیبایی غیرقابل انکاری به صورت شما می‌دهد.

·          افزایش یافته توسط موم هیدراته، روغن‌های سبک و رنگ‌دانه‌های غنی و فشرده که تصویری پر رنگ و مخملی ارائه می‌دهد.

·          رژ مخملی گلدن رز لب‌ها را خشک نمی‌کند اما آن‌ها را صاف و حجیم می‌کند

·          بدون تغییر و بی نقص تا 24 ساعت

نحوه استفاده:

1.        بهتر است برای ایجاد یک سطح مخملی رنگ را از مرکز لب بالا به سمت طرفین آغاز کنید

2.        سپس از گوشه‌های لب پایین به سمت وسط رنگ بگذارید

3.        برای پایان بهتر و درخشش بیشتر می‌توانید کمی برق لب اضافه کرده و یا از بافت مخملی و مات رژ لذت ببرید

 

 انواع مختلف رژ لب

·          رژ درخشان معمولی: این رژها همانی هستند که همیشه می‌شود آن‌ها را استفاده کرد و در هر میز آرایشی چندتا از آن هست. بافت این رژ شبیه به موم و رنگ آن بسیار شبیه به رنگ طبیعی لب زیر نورهای مختلف است. طول مانایی این رژها تقریباً 5 ساعت و کیفیت متوسط دارند و باید هر چند ساعت دوباره لب‌ها را با آن‌ها رنگی کرد. مواد تشکیل دهنده آن‌ها با برند سازنده آن‌ها مرتبط بوده و بهتر است سراغ کمپانی‌های بی‌نام نشان نروید اگر به زیبایی و سلامت صورت و لب خودتان اهمیت می‌دهید. روش استفاده از آن‌ها ساده است و تکنیک خاصی نمی‌خواهد. نوع قدیمی رژ لباس‌ها را رنگی می‌کند و در گرما ذوب می‌شود و عطر به خصوصی ندارد ولی برای پوست خشک ضرری نداشته و بی‌خطر هستند. انواع ارگانیک رژ بسیار بهتر و برای لب مفید هستند.

·         رژ لب مخملی یا مات: این رژ به لب‌های شما رنگ خاصی و بافتی صاف و ضخیم می‌دهد. این مد جدید و زیبای رژ بر خلاف بافت طبیعی لب است. لب در وضعیت معمولی در یک نگاه پاک و براق است ولی رژ مخملی چیز کاملاً متفاوتی است. این رژ طوری طراحی شده که با یک بار امتحان عاشق آن می‌شوید و به کل مدل‌های قدیمی رژ را فراموش می‌کنید. رژ مخملی برای پنهان کردن لک و بدرنگی‌های لب ساخته شده است و در تغییر و بهبود ظاهر خانم‌ها بسیار موفق و قدرتمند است. 

·          رژ خیلی براق: همانطور که از نام این رژ پیداست بافت لب‌ها را به بافتی خیس و تازه تبدیل می‌کند. چنین مزایایی بسیار مناسب خانم‌هایی است که از لب‌های باریک و نازکشان ناراضی هستند. تلألؤ این رژ خیلی زیاد و برای لب‌های خشک مناسب است. این رژ به صورت مایع و ماتیکی مدادی در دسترس هست.

نکته مهم:

برای استفاده از رژ مخملی اول باید لب‌ها کمی چرب کنید. این رژ برای لب‌ها و پوست‌های خشک مناسب نیست. اگر لب‌هایتان بافت خشک و ترک خورده و نامطلوبی دارد ابتدا لب‌ها را با کمی موم یا کرم مرطوب کننده پر کنید.

مزایای استفاده از رژ مخملی گلدن رز

این رژ طولانی‌ترین ماندگاری را در بین رژها دارد. فرمول رژ مخملی گلدن رز غنی با ویتامین E بوده و برای محافظت از لب‌های خشک، مناسب است. بافت ابریشمی و سیال این محصول جدید پس از حرکت رژ روی لب به بافت مخملی تغییر شکل می‌دهد که بسیار مقاوم است.

در تهران و همه شهرهای ایران فرقی نمی‌کند، شما فروشگاه میس و مستر را در خانه دارید. برای خرید ریمل رنگی و رژ لب مخملی و خرید لاک ناخن گلدن رز به وبگاه خانم و آقا وارد شوید. از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی که می‌تواند همه نیازهای شما را تأمین کند.