سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست کردن لاک ناخن با رژ لب

نظر

 

هماهنگی میان آرایش و لباسی که انتخاب می کنید، ظاهر شما را مرتب تر و جذاب تر نشان می دهد. برای هماهنگی و ست کردن لزومی ندارد که رنگ های شبیه به هم یا در یک طیف را استفاد کنید، بلکه باید رنگ ها با همدیگر همخوانی داشته باشند. این نکته ای است که اکثر خانم ها در هنگام آرایش به آن توجه می کنند اما شاید کم تر کسی به فکر ست کردن لاک با رژ لب باشد. برای آشنایی با قواعد و قوانین ست کردن رنگ لاک ناخن با خرید رژ ‌لب در ادامه با ما همراه شوید.

خرید لاک و ست کردن آن با آرایش لب

یکی از نقاط کانونی مهم صورت هر انسانی، لب ‌های اوست. در مورد خانم‌ ها این مساله بسیار صادق است و لب برای آنها عضوی بسیار مهم محسوب می ‌شود.  به همین دلیل است که آرایشگران هنگام آرایش صورت، وقت زیادی برای لب ‌ها صرف می کنند. به صورت کلی چشم ‌ها و لب‌ های هر کسی، نقاط کانونی صورت در نظر گرفته می شوند. با توجه به اینکه شما کدام عضو را برای خودنمایی بیشتر انتخاب می‌کنید، آرایش صورت متفاوت خواهد بود.

به طور نمونه برای نشان داد زیبایی چشمانتان، بهتر است از متمایز کردن رنگ سایه و خط چشم استفاده کرده و آنها را بیش از سایر اعضای صورت در معرض نمایش قرار دهید.

اما اگر تاکید بیشتری روی آرایش لب خود دارید، باید خرید لاک متناسب با آرایش خود را انجام دهید. در این مورد، ست کردن رنگ لاک با رژ لب توصیه می ‌شود. البته منظور این نیست که حتما اگر لب شما نقطه کانونی صورت‌ تان است، باید رنگ لاک ناخن خود را با رژ لب‌ تان ست کنید. بله در این مورد، ست کردن لاک با رنگ رژ لب مناسب خواهد.

اما برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، باید بدانید که چه مواردی را باید برای لاک و خرید رژ لب در نظر گرفت.

نکاتی برای خرید رژ لب

برای انتخاب رژلب مناسب اول باید تناژ پوست خود را بشناسید و سپس محصول متناسب را تهیه کنید. رژهای موجود در بازار از نظر جنس، بافت و نوع کارایی با یکدیگر تفاوت دارند.  رژهای مات ماندگاری و دوام بالایی دارند و نور را منعکس نمی کنند اما بافتشان به نسب سفت و خشک است و خشک کردنشان روی لب کمی دشوار است.

رژهای نیمه مات درخشش لطیفی دارند که لب ها را نرم تر و کمی حجیم تر نشان می دهد. رژ های نیمه مات ترکیبی از بهترین ویژگی های رژهای براق و مات هستند که در یک محصول جمع شده اند. با خرید رژ لب براق لب ها درخشان شده و حجیم تر دیده می شوند. این نوع رژ لب را آبرسانی کرده اما زود پاک می شود و باید در طول روز چندین بار تجدید شود.

نکاتی برای خرید لاک ناخن

 انواع مختلف لاک را بشناسید و با توجه به کیفیت، قیمت و موارد دیگر لاک مناسب را انتخاب کنید. همچنین لاک نباید به رنگ و بافت طبیعی ناخن ‌ها آسیب برساند، بنابر این باید مراقب لاک ‌های تقلبی باشید. برای خرید لاک ناخن به مراکز معتبر چون فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی میس و مستر مراجعه کرده و برندهای شناخته شده ای چون لاک گلدن رز را تهیه کنید.

پیشنهاد می کنیم هنگام خرید لاک بیس کت و تاپ کت نیز تهیه کنید. بیس کت به لایه زمینه ‌ای ناخن گفته می‌ شود. این لایه زیرساز لاک اصلی است و از بافت ناخن در برابر استفاده مکرر انواع لاک و جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی حفاظت می کند. بیس کت باید پیش از لاک زده شود.

تاپ کت نیز روکش نهایی لاک است و از خش برداشتن و پوسته شدن لاک جلوگیری می کند. همچنین استفاده از آن موجب افزایش دوام و ماندگاری لاک خواهد بود.

خرید رژ لب و لاک قرمز

قرمز یکی از پرطرفدارترین رنگ های رژ‌ لب و لاک است که ست کردنشان برای مهمانی و با لباس های تیره به خصوص مشکی جذابیت شما را دوچندان می کند. رنگ قرمز دارای تنوع و گستردگی خاصی در انواع مات، براق، کم تناژ و پرتناژ است و می توان دو رنگ نزدیک به هم را ست کرد. لاک گلدن رز و رژ قرمز آن، یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن خرید رژ لب و لاک ناخن هستند.

 

لینک خرید لاک گلدن رز مات

 

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86/%d9%84%d8%a7%da%a9-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86/