سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماندگاری رژلب مات بیشتر است یا جامد؟

نظر

 

یکی از بهترین انواع رژ لب ، رژ لب مات است که زیبایی منحصربفردی به لب ها می بخشد. این نوع رژلب هیچ گونه برقی بر روی لب ها ایجاد نخواهند کرد و مهمتر اینکه مانع از ماسیدگی رژ لب بر روی لب خواهند شد. این نوع رژ لب بیشتر توسط خانم های جوان در میکاپ صورت استفاده می شود و از اینکه در طول روز بدون هیچ گونه تغییری بر روی لب ها باقی می‌ماند، ‌لذت می‌برند. این نوع رژلب ها در رنگ های مختلفی به صورت مایع، جامد و پالتی به فروش می رسند. دقت کنید رنگ روی جعبه رژلب مات و درب آن کمی متفاوت است. برای تست کردن رنگ آن بهتر است آن را بر روی کاغذ و یا پشت دست خود امتحان نمایید.

ماندگاری رژ لب مات خیلی بیشتر از رژ لب براق است. زمانی که موهای شما باز است بهتر است از رژ     لب مات استفاده کنید زیرا موها دیگر به لب ها نمی چسبند. در صورت استفاده مداوم از این نوع رژلب بهتر است شب ها از بالم لب استفاده کنید تا مانع از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها شود. ترکیب این رژلب با خط لب همرنگ آن ترکیبی بی نظیر و منحصر به فرد است. رژ لب مات معمولاً بافت سبکی دارد و در بیشتر برند ها هنگام تولید این نوع از رژلب از ویتامین هایی همچون ویتامین E   و مواد مغذی استفاده می‌کنند. پوشش یک دست و بافت مخملی بسیار زیبای این نوع رژلب موجب شده تا امروزه در انوع آرایش های اروپایی از ان بعنوان پایه اصلی آرایش لب استفاده شود.


انواع رژلب کالباسی

رژلب کالباسی یکی از رنگ های نود است که خود دارای طیف رنگی بسیار متنوعی است. انواع رنگ های رژ لب کالباسی عبارتند از: رژلب کالباسی تیره، کالباسی مات، کالباسی صورتی و رژلب کالباسی روشن. رنگ کالباسی در واقع یک رنگ خنثی است که برای بیشتر آرایش ها می توان از آن استفاده کرد. رژلب های کالباسی به تنهایی با هر طیف رنگ برای پوست های روشن زیاد توصیه نمی شود زیرا پوست را رنگ پریده و بی حال نشان می دهد. در اصل انتخاب رژلب کالباسی بستگی به رنگ پوست و نوع آرایش چشم شما دارد.


رژ لب کالباسی با چه آرایشی می‌آید ؟

خانم هایی که پوست روشنی دارند می توانند از همه تناژهای رنگ کالباسی در ترکیب آرایش خود استفاده کنند که البته بیشتر تناژ تیره رنگ آن توصیه می شود. افرادی که پوستی نه روشن و نه تیره دارند نیز می توانند از تمامی تناژهای رنگ کالباسی استفاده کنند. اما خانم هایی که پوست صورت شان تیره است بهتر است از رژلب کالباسی روشن استفاده کنند. بهترین نوع آرایش چشم برای هماهنگ بودن با رژلب کالباسی آرایش چشم کالباسی است. برای آرایش چشم اسموکی تیره باید از رژلب کالباسی روشن و ملایم استفاده کرده و اگر آرایش چشم اسموکی روشن داشته باشید باید از رژلب کالباسی تیره استفاده کنید. رژلب های کالباسی با تناژ روشن و ملایم برای حجم دادن و برجسته کردن لب ها مناسب است و رژلب کالباسی تیره جهت حفظ حالت طبیعی لب ها بهتر است.


رژلب جامد

رژلب جامد یکی از انواع پرکاربرد رژلب است که به اسم ماتیک در گذشته شناخته می شد. این نوع رژلب دارای انواع مدل های مات و  براق است و معمولا در ظرفی چرخی مانند طراحی شده است. البته نوعی از رژ لب جامد نیز وجود دارد که به صورت پالت بوده و برای استفاده از آن باید از قلم مخصوص استفاده کنید. رژلب های جامد کاربردی تر هستند و جهت قرار گرفتن در کیف لوازم آرایشی بسیار مناسب می باشند. این نوع از رژلب ها تمامی مدل و ها تناژهای رنگی یک برند را داراست و طرفداران بیشتری دارد.

رژلب جامد توسط برندهای مختلف تولید و دارای مدل های متنوعی از ظرف است که بیشتر ظروف رژلب های جامد به رنگ ماده رژلب داخل آن می‌باشد. معمولا برای زیرسازی آرایش از رژلب جامد استفاده می شود زیرا پوشش دهی بهتری داشته و استفاده از آن آسان‌تر است. تنها مشکل رژلب های جامد این است که باید هر چند ساعت یک بار آن را تجدید نمود. البته این برای بسیاری از خانم ها یک مشکل نیست. رژلب جامد دارای انواع رژلب جامد معمولی یا پیچی، رژلب جامد مدادی و رژلب جامد کاسه ای یا پالتی هستند هرکدام طرز استفاده متفاوتی دارند. البته رژلب جامد از نظر ساختاری به سه شکل براق و مات و اکلیلی نیز تقسیم بندی می‌شوند و تنوع رنگ بندی در آن ها بیشتر از رنگ بندی های رژلب های مایع است.

برای خرید انواع رژلب جامد، رژلب کالباسی و رژلب مات می‌توانید به فروشگاه آنلاین میس و مستر مراجعه کرده و بهترین برندهای مجموعه رژلب را خریداری کنید. در این فروشگاه تمامی تناژهای رنگی انواع رژ لب قرار گرفته است تا شما با خیالی راحت بهترین خرید را انجام دهید.  

 

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%84%d8%a8/%d9%85%d8%b1%d8%b7%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d9%85-%d9%84%d8%a8/

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%84%d8%a8/%d8%b1%da%98-%d9%84%d8%a8/

 

https://vananews.com/fa/news/359666/%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%88-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF