سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سه محصول بهداشتی مرغوب و پرطرفدار در سال 99

نظر

از آنجایی که بدن ما بزرگترین همراه ما در تمام طول زندگی است، باید در حفظ نگه داری آن کوشا باشیم. استفاده از محصولات بهداشتی مرغوب یکی از مواردی است که در حفظ سلامت بدن بسیار موثر است. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی سه تا از محصولات بهداشتی پر کاربرد و با کیفیت سال 99  بپردازیم:

1.   نوار بهداشتی حساس نایت 8 عددی سپتونا

2.   کاندوم کدکس 10عددی خاردار بیگ داتس

3.   کرم ترک دست و پا جی حجم 50 میلی لیتر

نوار بهداشتی حساس نایت 8 عددی سپتونا

استفاده از محصولات با کیفیت در دوران قاعدگی، در تحمل راحت تر این دوران به بانوان کمک می‌‌کند. نوار بهداشتی حساس نایت سپتونا به شما کمک می‌‌کند تا در دوران قاعدگی بدون هیچ گونه نگرانی و ناراحتی به تمامی فعالیت های روزانه خود برسید. نوار بهداشتی حساس نایت سپتونا، با توجه به مواد اولیه خود که از الیاف طبیعی پنبه و ترکیبات درجه 1 تشکیل شده است، برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب بوده و از ایجاد التهاب و حساسیت جلوگیری می‌‌کند.

بهداشتی حساس نایت سپتونا به دلیل سایز بزرگ و سطح نازکی که دارد، خوابی راحت و آسوده و بدون نگرانی از نشت رطوبت به لباس را برای شما به ارمغان می‌‌آورد.

علاوه بر تمامی این مزایا نوار بهداشتی حساس نایت سپتونا قدرت جذب بالایی نیز دارد که از بازگشت رطوبت به سطح نوار جلوگیری کرده و احساس خشکی را منتقل می‌‌کند. همین امر باعث جلوگیری از عفونت و بیماری های قارچی در ناحیه تناسلی بانوان می‌‌شود.

وجود بال در کنار نوار بهداشتی باعث شده است که نوار به خوبی به لباس چسبیده و مانع از حرکت آن شود. نوار بهداشتی حساس نایت سپتونا دارای عصاره بابونه است و با توجه به معطر بودن آن مانع از ایجاد بوی نامطبوع می‌‌شود. همچنین این نوع نوار بهداشتی به دلیل خاصیت ضد حساسیت بابونه، به کنترل حساسیت و کاهش التهابات پوستی نیز منجر می‌‌شود.

از ویژگی های نوار بهداشتی سپتونا می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         ضد التهاب

·         ضد حساسیت

·         معطر

·         نازک

·         سایز بزرگ

·         بالدار

·         دارای روکش مشبک

·         حاوی عصاره بابونه

·         معطر

·         قدرت جذب بالا

قطر نوار بهداشتی حساس نایت سپتونا نازک است اما به دلیل تکنولوژی مشبک جدید خود قدرت جذب فوق‌العاده‌ زیادی دارد. در بسته بندی ۸ عددی و به صورت سه تا شده و تکی است. همچنین با قدرت جذب ۵ از ۶ به ایجاد حس خشکی کمک می‌‌کند. در کناره‌های نوار بهداشتی حساس نایت سپتونا بال‌هایی قرار داده شده است که به خوبی به لباس می‌‌چسبند و مانع از جابجایی و حرکت نوار بهداشتی می‌‌شوند و از نشت مایع به لباس جلوگیری می‌‌کنند.

محصول بهداشتی دیگری که قصد داریم معرفی کنیم متخص آقایان است، این محصول علاوه بر ایجاد تجربه ای به یاد ماندنی از یک معاقشه، در حفظ سلامت و بهداشت جنسی زن و مرد هم تاثیر زیادی دارد.

کاندوم خاردار کدکس 10عددی بیگ داتس

کاندوم خاردار کدکس مدل BIG DOTS دارای 690 عدد خار در سطح خود می‌‌باشد که نسبت به کاندوم های خاردار معمولی 3 برابر بزرگتر هست و همین مورد باعث تحریک بیشتر می‌گردد. از ویژگی های بخصوص این محصول چرب بودن و دارای ماده روان کننده بیشتری است. بعضی از انواع کاندوم خارهای بسیار ریزی دارند که شریک جنسی شما تحریک لازم را دریافت نکرده و بنابراین به ارگاسم نمی‌رسد. از این رو برند کدکس طی اقدامی قابل ستایش محصولی جدید و با ویژگی منحصر به فرد تولید کرده تا این دغدغه مشتریان را برطرف کند. 690 خاری که روی سطح کاندوم خاردار کدکس وجود دارد، نسبت به خارهای کاندوم‌های معمولی سه برابر بزرگ‌تر است و همین امر موجب تحریک بسیار بیشتر دیواره واژن می‌‌شود. از دیگر ویژگی‌های جذاب کاندوم خاردار کدکس، می‌‌توان به چرب بودن و داشتن مقادیر زیادی ماده روان کننده اشاره کرد که باعث می‌‌شود، رابطه‌ای بدون درد را تجربه کرده و به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسید. در ابتدای کاندوم خاردار کدکس یک منبع ذخیره قرار دارد که امکان رابطه امنی را فراهم می‌‌کند. جنس این کاندوم نیز مانند دیگر کاندوم‌های برند کدکس از لاتکس صد در صد طبیعی است و به همین علت هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین علی رغم نازک بودن این کاندوم، مقاومت بالایی دارد و به راحتی پاره نمی‌شود؛ چرا که کاندوم خاردار کدکس سه لایه است و همین خصوصیت خیال شما را بابت جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های مقاربتی راحت می‌‌کند.

جنس کاندوم خاردار کدکس نیز مانند کاندوم‌های دیگر برند کدکس از لاتکس صد در صد طبیعی است و به همین علت باعث بروز هیچ گونه حساسیتی نمی شود. همچنین این کاندوم با اینکه نازک است، مقاومت بالایی دارد و به راحتی پاره نمی‌شود؛ چرا که این کاندوم‌ها سه لایه هستند و همین خصوصیت خیال شما را بابت جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های مقاربتی راحت می‌‌کند.

  • نقاط قوت :

کیفیت و قیمت مناسب

افزایش لذت جنسی

  • نقاط ضعف :

به دلیل سه لایه بودن این کاندوم ضخامت آن زیاد است.

اگر برای شما تهیه کاندوم به صورت حضوری کار سختی است، می‌‌توانید کاندوم کدکس 10 عددی خاردار بیگ داتس را  از فروشگاه اینترنتی میس و مستر به راحتی تهیه کنید و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.

محصول بعدی که قصد نقد و بررسی آن را داریم محصول بهداشتی آَشنا و با کیفیت از برندی قدیمی و معروف می‌‌باشد. این محصول حفظ سلامت پوست و زیبایی دست و پاهای شما نقش به سزایی دارند.

کرم ترک دست و پا جی حجم 50 میلی لیتر

کرم ترک دست و پای جی یکی از بهترین و غنی ترین محصولات برند جی جهت درمان و پیشگیری از ایجاد ترک، پینه و زبری پوست دست، پا، زانو و آرنج می باشد. پای شما به خصوص در ناحیه پاشنه و کف به دلایل مختلفی ترک می‌‌خورد. یکی از این دلایل، قرار گرفتن پاها برای مدت زمان طولانی در کفش و جوراب است. این امر باعث استهلاک پاها می‌‌شود و در نتیجه پوست پا ضخیم شده و با مروز زمان دچار شکنندگی می‌شود. این اتفاق سلول های مرده سطح پوست را افزایش داده و ظاهری زشتی برای پاها ایجاد می‌کند. علاوه بر ترک خوردگی سطح پا مشکلاتی نظیر سوزش، التهاب، خارش و حس دردناکی روی پا ایجاد می‌شود.

اگر می خواهید رطوبت دست و پاهایتان همیشه حفظ شود و از شر ترک های پوستی آن ها خلاص شوید، خرید کرم ترک دست و پا جی حجم 50 میلی لیتر را به شما پیشنهاد می‌‌دهیم. در ترکیبات این کرم از مواد زیر استفاده شده است:

·         روغن بادام

·         موم زنبور عسل

·         لانونین

·         گلیسیرین

·         سوربیتول

کرم ترک دست و پا جی ترک دست و پای شما را به صورت کامل برطرف می‌‌کند و پاهایی نرم را به شما هدیه می دهد. استفاده از آن پینه و زبری پوست دست، پا، زانو و آرنج شما را از بین می‌‌برد. این محصول لطافت و شادابی پوست شما را افزایش می‌‌دهد. همچنین کرم ترک دست و پا جی باعث درمان درماتیت هم می شود. اگر پوست خشک، آسیب دیده یا نرمالی دارید، می‌‌توانید از کرم ترک دست و پا جی استفاده کنید.

 

همانطور که گفته شد استفاده از محصولات با کیفیت بهداشتی تاثیر به سزایی در سلامت شما دارد. از آنجایی که فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر سلامت مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است، روی مرغوبیت و کیفیت محصولاتی که عرضه می کند نهایت دقت و حساسیت را به کار می گیرد. شما می توانید با اطمینان کامل محصولات بهداشتی و لوازم آرایشی خود را از فروشگاه میس و مستر تهیه کنید و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.