سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماینر های Asic

نظر

 

رمز ارزها اصالاتا برای این ساخته شده بودند که در دسترس همگان و قابلیت استخراج ماینر بیت کوین با کامپیوتر های خانگی را داشت باشند ، اما آن روز دیگر تکرار نمی شود.

امروزه اگر شما می خواهید ارز رمز هایی مثل بیت کوین، لایت کوین، دش و .. را استخراج کنید بهترین و پر بازده ترین راه استفاده از قطعات سخت افزاری به نام asic    (دستگاه ماینر) می باشد.

Asic  ها مانند سیستم های دسکتاپ نیستند، یا مانند کارت گرافیک هایی به صورت ریگ ماینینگ به هم متصل میشوند عمل نمی کنند. ای سیک ها چیپ هایی هستند که فقط برای انجام دادن یک کار ساخته و طراحی میشوند ، آن کار می تواند پردازش صدا ، تصویر، سیگنال باشد و در کیس مورد بحث ما این چیپ ها به صورت مخصوص برای استخراج رمز ارز ها طراحی و ساخته میشوند تا بتوانند با سرعت بسیار بالاتری عملیات استخراج  یا همان ماینینگ را انجام دهند.

 

ای سیک ها (دستگاه ماینر ) دقیقا چه کاری انجام می دهند ؟

به صورت خلاصه ، ماینینگ عملیات پیچیده ریاضی است که به دنبال به دست آوردن عدد مخصوصی می باشد. سخت افزار ماینینگ ، چه ای سیک ها و چه ریگ های ماینینگ که از بهم پیوستن گرافیک کارت ها ساخته میشوند برای به دست آوردن این اعداد باید محاسبات ریاضی زیادی را انجام دهند.

در سیستم اثبات کار که بیت کوین بر پایه آن بنا شده است اولین کسی که آن عدد را پیدا کند کند برنده پاداش می شود ، که در زمان نوشتن این پست 12.5 بیت کوین است که حدود 110 هزار دلار ارزش دارد.

افراد بسیار زیادی با سیستم های سخت افزاری قدرتمند سعی بر استخراج بیت کوین دارند، که تقریبا همه این کار را به صورت گروهی در فضای مجازی به نام استخر ماینینگ  انجام میدهد که شانس به دست آوردن آن عدد را بالاتر ببرند ، و بعد هر کس بر اساس قدرت سخت افزاری خود پاداش دریافت می کند.

هر چه قدرت سخت افزاری بالاتری داشته باشید پاداش دریافتی شما بیشتر خواهد بود، به همین علت است که دیگر کامپیوتر های دسکتاپ جواب گوی نیاز استخراج کنندگان نیستند.

ای سیک ها بالاترین قدرت را در استخراج دارند به همین علت است که بازار استخراج  روی انگشت آن ها میچرخد.هر رمز ارزی از سیستم رمزگزاری مخصوص خود برای استخراج و هش گذاری استفاده میکند و ای سیک ها نیز ساخته شده اند تا با آن الگوریتم مخصوص کار کنند.

ای سیک های بیت کوین بر پایه الگوریتم هش sha-256  طراحی و ساخته شده اند . بدین معنی است که این ای سیک ها توانایی استخراج هر رمز ارزی با این الگوریتم رمز گزاری را دارا خواهند بود.

 

چه چیزی باعث می شود دستگاه ماینر از یکدیگر برتری داشته باشند؟

ای سیک ها (دستگاه ماینر )  با کارت های گرافیک یا پردازنده ها یکی نیستند و فرق می کنند. گرافیک کارت ها و پروسسور ها برای انجام اعمال عمومی و مختلف ساخته شده اند به همین در انجام هر کاری بهترین نیستند.

فرایند استخراج بیت کوین با ریگ های ماینینگ یا سیستم های دیگر میتواند بسیار طولانی و هزینه بر باشد ، هزینه برقی که برای یک سال استخراج صرف میکنید شاید تا چند میلیون تومان نیز برسد اما به اندازه ای که هزینه می کنید ، درامدی دریافت نکنید.

به همین علت استفاده از ای سیک ها را به شما پیشنهاد میکنیم ، این دستگاه برای انجام یک و فقط یک کار ساخته و بهینه شده است  و به همین علت هش ریت بسیار بالاتری تولید می کند در حالی که در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

با استفاده از ای سیک ها طراز درآمدیتان مثبت خواهد شد بدین معنی که پول برق و دیگر هزینه ها فقط بخشی از درامدتان خواهد بود و ما بقی سود است. در فرایند استخراج بیت کوین، لایت کوین و دیگر رمز ارز های مبتنی بر الگوریتم sha-256  تنها راه به صرفه و درآمد زا برای استخراج استفاده از ای سیک می باشد.

اگر قصد خرید دستگاه ماینر و کسب درآمد از آن را دارید، از فروشگاه بنگ گود به عنوان یکی از فروشگاه های برتر سفارش کالا از چین و واردات انواع کالا با قیمتی مناسب بدون واسطه می توانید خرید خود را انجام دهید.