سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین خط چشم سال 2020

نظر

 

اگر جزء آن دست افرادی هستید که برای خرید لوازم آرایشی اصل بخصوص خط چشم و ریمل حساسیت زیادی به خرج می دهید، توصیه می کنیم ما را در این مطلب دنبال کنید.

فشن آرایش چشم 2020 ، خط چشم رنگی

اغلب بانوان برای آرایش پشت چشم و پر رنگ تر نشان دادن خط چشم خودشان از خط چشم های مشکی استفاده می کنند. خط چشم مشکی یکی از اولین رنگ ها و البته پرطرفدارترین رنگ این محصول است که بخصوص بعد استفاده در گریم بازیگران هالیوودی مورد توجه افراد بخصوص آرایشگران قرار گرفت.

اما امروز از رنگ های دیگر خط چشم نیز استقبال خوبی می شود و بانوان با استفاده از رنگ متنوع خط چشم به آرایش چشم خود تنوع میبخشند. اما چطور بفهمیم کدام رنگ خط چشم برای ما مناسب تر است؟ می توانید با انتخاب رنگ مناسب خط چشم و خرید خط چشم میس و مستر یک آرایش متفاوت و زیبا داشته باشید.

خرید خط چشم متناسب با رنگ چشم

رنگ چشم در خرید لوازم آرایشی بسیار تاثیرگذار خواهد بود مخصوصا برای خرید خط چشم . البته اساس استفاده از خط چشم در این است که شما بتوانید چشم ها و مژه های خود را زیباتر نمایان کنید. پس سعی کنید خط چشمی که استفاده می کنید هم رنگ چشمانتان باشد.

خرید خط چشم برای چشم آبی :

پیشنهاد ما خرید خط چشم با طیف رنگی برنز و یا قهوه ای است. خط چشم های برنزی سبب می شوند چشمان شما گیرایی بیشتری پیدا کند. استفاده از رنگ آبی نیز به شما پیشنهاد می شود اما باید رنگ خط چشم آبی شما از رنگ چشمهایتان تیره تر باشد. البته می توانید از رنگ های بنفش، ارغوانی و خاکستری نیز استفاده کنید.

چشم خرید خط چشم برای چشم قهوه ای:

چشم قهوه ای ها در انتخاب خط چشم دست بازی دارند و می توانند از اغلب رنگ ها با خیال راحت استفاده کنند.

خرید خط چشم برای چشم فندقی:

اگر رنگ چشم های شما بین قهوه ای و سبز است با استفاده از یک خط چشم طلایی جذابیت آن دو چندان می شود.

خرید خط چشم برای چشم سبز:

با رنگ سبز خط چشم های قهوه ای و بنفش بیشتر سازگاری و همخوانی دارد. البته می توانید از رنگ های آبی نفتی و خاکستری هم استفاده کنید و تاثیر آن را در جذابیت چشم هایتان ببینید.

چه نوع خط چشمی استفاده کنم؟

بعد از انتخاب رنگ خط چشم نوبت به نوع آن می رسد. خیلی ها با خط چشم های مایه و ماژیکی بهتر می توانند چشم ها را آرایش کنند و برخی هم در استفاده از خط چشم های مدادی مهارت دارند. اگر برای خرید خط چشم میس و مستر نوع مدادی را انتخاب کردید بد نیست کمی از انواع خط چشم مدادی هم بدانید:

خرید خط چشم مدادی واکسی:

این خط چشم مغزی نرم و پر رنگی دارد و اگر خیلی حرفه ای از خط چشم مدادی در آرایش روزانه خود استفاده می کنید، خط چشم واکسی را به شما توصیه می کنیم. می توانید با استفاده از یک ریمل حجم دهنده خط چشم خود را تکمیل کنید.

خرید خط چشم پودری:

اگر تازه آرایش کردن چشم ها را شروع کردید بهتر است از خط چشم پودری استفاده کنید. می توانید این خط چشم را مثل سایه پشت پلک کمی محو کنید.

خرید خط چشم مایع :

خط چشم مایع در دو حالت ماژیکی و قلمی عرضه می شود. با توجه به مهارتتان در آرایش چشم می توانید از این محصولات استفاده کنید، البته در کنار استفاده از خط چشم مایع حتما به یک ریمل با کیفیت و خوب احتیاج دارید.

بهترین برند ریمل ایرانی

از آیتم هایی که در خرید لوازم آرایشی چشم پیشنهاد میشود ریمل است. ریمل مکمل آرایش چشم است که باید همیشه در کنار خط چشم استفاده شود. در این بین خرید ریمل مای  هم از لحاظ قیمتی و هم کیفیت خرید بسیار مناسبی است. ریمل مناسب با نوع مژه های خودتان و کاربرد آن انتخاب کنید. چه بهتر که خرید لوازم آرایشی را بصورت آنلاین انجام بدهید. و از راهنمایی مشاوران آرایشی کمک بگیرید.

خرید خط چشم ماژیکی:

اگر دوست دارید تا خط چشم شما نازک و طبیعی جلوه کند بهتر است از خط چشم ماژیکی استفاده کنید. این خط چشم خیلی سریع خشک می شود و مناسب زمانیست که فرصت زیادی برای فیکس شدن آرایش ندارید.

خرید خط چشم قلمی:

این محصول به شکل یک بطری کوچک همراه با یک قلم خیلی ظریف است.

خرید خط چشم کیکی:

ممکن است خیلی این نام به گوشتان آشنا نباشد چرا که بیشتر خط چشم های کیکی مورد استفاده میکاپ آرتیست های خیلی حرفه ای قرار می گیرد. ولی خب اگر در استفاده از آن مهارت پیدا کنید خیلی زود بقیه انواع خط چشم ها را کنار می گذارید.

خرید خط چشم ژلی:

استفاده از خط چشم ژلی برای وقتی که ممکن است با آب در تماس باشید توصیه میشود، چون کاملا ضد آب است. این محصول غلظت بیشتر نسبت به خط چشم مایه دارد.

برای خرید لوازم آرایشی بخصوص خط چشم در مراکز عرضه لوازم آرایشی و بویژه سایت میس و مستر حق انتخاب زیادی دارید. شما می تونید برای خرید خط چشم میس و مسترقبل از نهایی شدن خرید از نظرات کاربران درباره تجربه شان بهره ببرید.